Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di Institut Pengajian Tinngi Awam

Kamdi, Nornajiha (2003) Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di Institut Pengajian Tinngi Awam. Masters thesis, Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn.

[img]
Preview
PDF
1356Kb

Abstract

Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku

Item Type:Thesis (Masters)
Uncontrolled Keywords:College students Transportation,Universities and colleges Transportation
Subjects:L Education > LB Theory and practice of education > LB2801 School administration and organization
ID Code:1289
Deposited By:Khairunnisa Ahmad
Deposited On:20 Apr 2011 10:17
Last Modified:29 Apr 2011 14:43

Repository Staff Only: item control page