Ariffin, Arihasnida and Hasman, Noridah and Rubani, Siti Nur Kamariah and Zakaria, Normah and Hamzah, Norhasyimah (2020) Kesan penggunaan e-konkrit berasaskan model needham lima fasa terhadap kesesuaian isi kandungan dan pencapaian pelajar. In: Kurikulum & Instruksi. Penerbit UTHM, pp. 12-19. ISBN 978-967-2389-89-7
Text
Bab02.pdf Restricted to Registered users only Download (3MB) | Request a copy |
Abstract
Kaedah pengajaran memainkan peranan yang penting di dalam meningkatkan tahap kefahaman pelajar. Kaedah pengajaran konvensional sedia ada kurang menarik perhatian pelajar jika ianya hanya melibatkan interaksi satu hala e-Pembelajaran merupakan salah satu kaedah yang boleh digunakan untuk menarik minat dan meningkatkan tahap kefahaman pelajar. Kajian yang dijalankan ini adalah untuk mengkaji kesan e-Konkrit menggunakan Model Needham Lima Fasa terhadap kesesuaian isi kandandungan dan pencapaian...
Item Type: | Book Section |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Education--Curricular--Research--Malaysia; Curriculum planning--Research--Malaysia; Interdisciplinary approach in education--Malaysia; Government publications--Malaysia |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2801-3095 School administration and organization |
Divisions: | Faculty of Technical and Vocational Education > Department of Vocational Education |
Depositing User: | Mrs. Siti Noraida Miskan |
Date Deposited: | 23 Nov 2021 07:15 |
Last Modified: | 23 Nov 2021 07:15 |
URI: | http://eprints.uthm.edu.my/id/eprint/2635 |
Actions (login required)
View Item |