Kesan penggunaan e-konkrit berasaskan model needham lima fasa terhadap kesesuaian isi kandungan dan pencapaian pelajar

Ariffin, Arihasnida and Hasman, Noridah and Rubani, Siti Nur Kamariah and Zakaria, Normah and Hamzah, Norhasyimah (2020) Kesan penggunaan e-konkrit berasaskan model needham lima fasa terhadap kesesuaian isi kandungan dan pencapaian pelajar. In: Kurikulum & Instruksi. Penerbit UTHM, pp. 12-19. ISBN 978-967-2389-89-7

[img] Text
Bab02.pdf
Restricted to Registered users only

Download (3MB) | Request a copy

Abstract

Kaedah pengajaran memainkan peranan yang penting di dalam meningkatkan tahap kefahaman pelajar. Kaedah pengajaran konvensional sedia ada kurang menarik perhatian pelajar jika ianya hanya melibatkan interaksi satu hala e-Pembelajaran merupakan salah satu kaedah yang boleh digunakan untuk menarik minat dan meningkatkan tahap kefahaman pelajar. Kajian yang dijalankan ini adalah untuk mengkaji kesan e-Konkrit menggunakan Model Needham Lima Fasa terhadap kesesuaian isi kandandungan dan pencapaian...

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Education--Curricular--Research--Malaysia; Curriculum planning--Research--Malaysia; Interdisciplinary approach in education--Malaysia; Government publications--Malaysia
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2801-3095 School administration and organization
Divisions: Faculty of Technical and Vocational Education > Department of Vocational Education
Depositing User: Mrs. Siti Noraida Miskan
Date Deposited: 23 Nov 2021 07:15
Last Modified: 23 Nov 2021 07:15
URI: http://eprints.uthm.edu.my/id/eprint/2635

Actions (login required)

View Item View Item