Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam

Kamdi, Nornajiha (2003) Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam. Masters thesis, Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn.

[img] Text
24p NORNAJIHA KAMDI.pdf

Download (698kB)
[img] Text (Copyright Declaration)
NORNAJIHA KAMDI COPYRIGHT DECLARATION.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (329kB) | Request a copy
[img] Text (Full Text)
NORNAJIHA KAMDI WATERMARK.pdf
Restricted to Registered users only

Download (25MB) | Request a copy

Abstract

Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2801-3095 School administration and organization
Depositing User: Mrs. Sabarina Che Mat
Date Deposited: 25 Jun 2023 07:10
Last Modified: 25 Jun 2023 07:10
URI: http://eprints.uthm.edu.my/id/eprint/9079

Actions (login required)

View Item View Item