UTHM Institutional Repository

Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di Institut Pengajian Tinngi Awam

Kamdi, Nornajiha (2003) Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di Institut Pengajian Tinngi Awam. Masters thesis, Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn.

[img]
Preview
Text
24_Pages_from_TAHAP_KEPUASAN_PELAJAR_TERHADAP_PERKHIDMATAN_BAS_DI_INSTITUSI_PENGAJIAN_TINGGI_AWAM.pdf

Download (1MB)
[img] Text (Full Text)
TAHAP KEPUASAN PELAJAR TERHADAP PERKHIDMATAN BAS DI INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI AWAM full.pdf

Download (3MB)

Abstract

Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku

Item Type: Thesis (Masters)
Uncontrolled Keywords: College students Transportation,Universities and colleges Transportation
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2801 School administration and organization
Depositing User: Khairunnisa Ahmad
Date Deposited: 20 Apr 2011 02:17
Last Modified: 20 Nov 2019 01:33
URI: http://eprints.uthm.edu.my/id/eprint/1289
Statistic Details: View Download Statistic

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year