UTHM Institutional Repository

Items where Author is "Mat Nasir, Mohd Faiz"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Book Section

Mat Nasir, Mohd Faiz and Lee, Ming Foong (2017) Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan dari aspek kemudahan dan fasiliti. In: Pengurusan dan Kepimpinan. Penerbit UTHM, pp. 78-87. ISBN 9789672110620

Mat Nasir, Mohd Faiz and Lee, Ming Foong (2017) Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan dari aspek kemudahan dan fasiliti. In: Pengurusan dan Kepimpinan. Penerbit UTHM, pp. 78-87. ISBN 9789672110620

Conference or Workshop Item

Mat Nasir, Mohd Faiz and Lee, Ming Foong Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di fakulti pendidikan teknikal dari aspek kemudahan dan fasiliti. In: Prosiding Seminar Pasca Ijazah yang Pertama 2011, 25 Oktober 2011, Fakulti Pendidikan Teknikal dan Vokasional, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

This list was generated on Sat Jun 6 19:47:35 2020 +08.