Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | C | D | H | K | M | R | S | Z
Number of items at this level: 18.

A

Abbas, Zaheer (2019) The effect of performance based grant on research and development at Pakistani Public Universities. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

C

Chidozie, Chinedu Caleb (2019) A tve curriculum framework for sustainability literacy. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

D

Deep, Sadia (2018) The role of problem-based learning in developing communication conflict resolving skills among selected non-government organisations in Pakistan. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

H

Hassan, Nur Farha (2020) Kerangka konsep pembelajaran aktif berasaskan teknologi (PABT) bagi Pelajar TVET Jurusan Kejuruteraan di Universiti Teknikal. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

K

Khalid, Noorhidayah (2020) Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA). Masters thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Khalid, Noorhidayah (2020) Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA). Masters thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Khamis, Senin (2019) Amalan pentaksiran untuk pembelajaran guru-guru sekolah kluster kecemerlangan sekolah rendah zon selatan. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

M

Md Omar, Noor Hafiza (2018) Pembangunan CD interaktif pengajaran dan pembelajaran bagi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan 2. Masters thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Mohamed Yunus, Nur Hidayah (2020) Pengekalan dan kejayaan pelajar kejuruteraan di rangkaian Universiti Teknikal Malaysia : satu kajian kes. Masters thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Muhamad, Suhaimi (2019) Penerapan kemahiran berfikir aras tinggi dalam pengajaran pendidikan Islam berasaskan kaedah simulasi. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

R

Rozali, Mohd Zulfadli (2018) Pembangunan kerangka konsep sokongan peningkatan pencapaian akademik pelajar-atlet Universiti Awam Malaysia. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

S

Sahdan, Shafizza (2019) Kesan penggunaan prosedur pembelajaran kawalan kendiri (self-regulated learning) terhadap pencapaian akademik, kemahiran meta kognitif dan motivasi pelajar politeknik : kajian kes. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Saion, Rasidayanty (2019) Kerangka kemahiran berfikir kritis dalam proses pengajaran dan pembelajaran mata pelajaran reka bentuk dan teknologi. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Sri Sumarti, Sri Sumarti (2019) Pembangunan kerangka transferable skills bagi perlaksanaan penyelidikan dalam kalangan pelajar pascasiswazah di Malaysia. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Sulaiman, Junita (2019) Pembangunan model dalam menentukan profesionalisme dalam profesion perguruan teknikal dan vokasional. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Z

Zahari, Balqis and Abdul Rahman, Khairul Anuar and Rahim, Mohd Bekri and Yunus, Faizal Amin Nur (2021) Cooling tower system as teaching aids tools for vocational college and Air Conditioning Technology Program. Research and Innovation in Technical and Vocational Education and Training, 1 (1). pp. 75-81.

Zahari Abdullah, Pauzi (2017) Pembangunan kerangka penyeliaan sekolah yang berkesan di Bintan Kepulauan Riau. Doctoral thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

Zakaria, Zakiah (2020) Kerangka kesedaran kognitif bagi reka bentuk antaramuka pengajaran berasaskan gamifikasi dalam kalangan pelajar kejuruteraan. Masters thesis, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.

This list was generated on Sat Sep 25 04:52:01 2021 +08.